flyer.be
Devis
fr
Se connecterMon compte
0
Panier€ 0,00
  • Conception PersonnaliséeConception Personnalisée
  • Impression en 24HImpression en 24H
  • Intégration & APIIntégration & API
  • Diffusion / DistributionDiffusion / Distribution

Nos secteurs

  • HORECA
  • Entreprises & Bureaux
  • Commerce & PLV
  • Événementiel & Marketing
  • Immobilier & BTP
  • Secteurs
Restaurant
Impression Papier
    Papeterie promotionnelles
    Papeterie promotionnelles
    Carterie
    Carterie
    Papeterie commerciale
    Papeterie commerciale
    Fournitures de bureau
    Fournitures de bureau
    Accessoires de papeterie
    Accessoires de papeterie
Grand format
    Affichage extérieur
    Signalétique d’intérieur
    Supports adhésifs
Stands & Exposition
    Structure & Mobilier de stand
    Visibilité & Signalétique événementielle
    Goodies
    Publicité imprimée
    Équipement du personnel
Autocollants & étiquettes
    Autocollants
    Autocollants
    Étiquettes
    Étiquettes
    Films autocollants
    Films autocollants
    Films adhésifs
    Films adhésifs
    Magnets
    Magnets
Objets publicitaires
    Objets de bureau
    Drinkaware
    Technologie
    Textile promotionnel
    Événementiel & Animation
    Cadeaux
Textiles & Vêtements
    T-Shirts & Hauts
    Vêtements professionnels
    Sacs & rangements textile
    Accessoires textile
    Tissu personnalisables
Emballages & Sacs
    Emballages
    Sacs
    Étiquetages
Éco
    Supports de communication imprimés
    Supports autocollants & signalétique
    Papeterie & cartes écoresponsables
    Textile écologique
    Objets & sacs écoresponsables
Noël
flyer.be

Flyer.be Votre imprimerie en ligne d'élite. Qualité inégalée, impact maximal. Faites le choix Flyer.be pour briller.

026 16 57 42

Du Lundi au Vendredi
09h - 17h00

info@batteria.be

Aide

Ma commandeCréer un fichier moi-mêmeContrôle de mon fichierMon compteNous contacterMot de passe oublié

Qui sommes-nous !

Tous les articles
FacebookInstagramLinkedin

Les termes graphiques de A à Z

DPI ou PPPCouleurs : les couleurs CMJN, RVB et Pantone (PMS)Finitions

Conditions Générales de vente

Politique de confidentialitéLivraison et retrait

Sécurité

Sécurité

Paiement sécurisé avec:

Paiement sécurisé avec:

Nos méthodes de livraison

Nos méthodes de livraison
Aan welke eisen moet een design voldoen in 2017?

Aan welke eisen moet een design voldoen in 2017?

Trends in design komen en gaan, vaak zonder dat je het doorhebt. Toch is meegroeien met de huidige trends dé manier om jezelf of je bedrijf op de kaart te zetten.
Doordat trends zich zo stil ontwikkelen, is het niet eenvoudig om altijd bovenop de nieuwste ontwikkelingen te zitten. Wij helpen je een handje en benoemen de designtrends waar je rekening mee moet houden in 2017.

1. Material Design

Een designtaal die door Google in het leven is geroepen en probeert om digitale interfaces natuurlijk en logisch te doen lijken. De stijl baseert zich op dagelijkse materialen zoals papier en kaarten, gebruikt natuurlijke typografie en heeft voldoende witruimte.

Material Design

2. Kleurengradiënten

Een kleurengradiënt is een subtiel kleurverloop van de ene naar de andere kleur. Het is een hippe manier om met felle kleuren te werken zodat een design echt opvalt. Deze ontwerpstijl is weer een trend geworden door onder andere Apple,
die al jaren gebruik maakt van kleurengradiënten, en is te zien in o.a. het nieuwe logo van Instagram.

Kleurengradiënten

3. Moderne Retro

Geïnspireerd door de retro van de jaren 1900 tot 1960, maar in een moderner jasje gestoken. Voor deze stijl kan je oude illustraties van bijvoorbeeld filmposters combineren met eenvoudige vormen, eventueel met een decoratieve rand.
Gebruik blokletters of geschreven lettertypes en beperk je kleurkeuze tot 1 of 2
tinten.

Moderne Retro

4. Geometrische Vormen

Geometrische vormen zijn een slimme keuze voor een decoratieve achtergrond, maar kunnen tegenwoordig ook op de voorgrond worden gebruikt. Met geometrische vormen kan je een patroon maken en door met kleuren te spelen leuke effecten creëren, of kan je net een 3D effect bekomen door het isometrische principe toe te passen.

Geometrische Vormen

5. Negatieve Ruimte

Wanneer je het principe van negatieve ruimte toepast in je ontwerp, dan speelt juist de lege ruimte tussen de belangrijkste elementen een grote rol in je design. Deze trend is voor alle soorten ontwerpen toe te passen, maar leent zich uitzonderlijk goed voor logo's.

Negatieve Ruimte

6. Modulair Design

Door een raster het fundament van je ontwerp te maken, creëer je een begrijpelijke manier om veel informatie te delen. Verschillende blokken zorgen voor een duidelijk overzicht van alle informatie die je in je ontwerp kwijt wilt. Dit is tevens een dynamisch ontwerp, wat zeer geschikt is voor websites.

Modulair Design

7. Dramatische typografie

Een effectieve manier om je ontwerp echt te laten spreken. Emoties en aandacht worden gestuurd door het gebruik van verschillende lettertypes en andere grafische elementen. De boodschap die je hebt wordt in één oogopslag duidelijk.

Dramatische typografie

8. Illustraties

Door eigen illustraties te laten ontwikkelen zorg je meteen voor een unieke huisstijl die niet na te bootsen is. Kies voor een uniforme stijl zodat je een duidelijk beeld schetst en laat ieder beeld voor zich spreken. Zo maak je een design dat herkenbaar is en jouw boodschap uitdraagt.

Illustraties

9. Minimalisme

Less Is More. Grote witruimtes. Weinig tekst. To the point.

Minimalisme

Interessante artikels

  • Virtual reality, de toekomst voor je neus
  • Het succesverhaal van chef Willem Hiele
  • Interview met Marc Fauconnier van Famous
  • Een gezonde levensstijl tegen borstkanker
  • De kracht van netwerken volgens Jan Vermeiren